2010. május 19., szerda

Kedves pályázók!

Nagy nehezen, de megszületett a végeredmény! De mielőtt közölném a "nyerteseket" - azért az idézőjel, mert szerintem mindenki megérdemelné a trófeát, de sajnos döntenem kellett - el szeretném mondani, hogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy megtisztelt azzal, hogy jelentkezett erre az apró megmérettetésre! Mindannyian nagyon ügyesek voltatok, én személy szerint mindenkire nagyon büszke vagyok :) Legyetek ti is magatokra, mert tapasztalatból tudom, hogy nem könnyű nekiesni egy ilyen dolognak. Tehát, én mindenkinek felállva tapsolok :)


És most jöjjön az, amire annyira vártatok:


Tehát:   ..................dobpergés....................
1. helyezett
Carrie
2. helyezett
Sweety13
3. helyezett
Lyly
Különdíjas:
bOri,
 mert ő volt az egyetlen, aki nem prózában alkotott és ez valahogy megfogott engem :) Remélem nincs ellenvetés :)


Gratulálok minden helyezettnek és természetesen mindenkinek! Az ajándékok postázását megoldom, amint lesz egy kis időm, egy hangyányi türelmet kérnék mindenkitől :) ÉS szeretném, ha minden helyezett elküldené nekem e-mailben a címét, hogy majd egyszer postázhassak :) Előre is köszönöm!
Nos, ezzel lezárult a "verseny" de remélem, a jövőben lesz lehetőségem ilyeneket indítani és akkor is összegyűltök ilyen szép számban :)
További szép estét kívánok mindenkinek!
xoxo
Lea
ui: vampire nori, küldenél nekem egy e-mailt, h meg legyen a tiéd? valahová elkevertem, nem talállak :( Bocsi :)

Nincsenek megjegyzések: